Rss Feed

Samen-doen fonds Moesel

19 april 2014 by wijkraad

In 2012 is het Samen-doen fonds Moesel opgericht. Dit fonds kwam tot stand door de fusie van de Stichting Buurtcentrum Moesel en de Stichting Punt Welzijn. Hierbij werd afgesproken dat het jaarlijkse rendement van de geldmiddelen van de voormalige stichting een bijzondere bestemming zouden krijgen. Uit dit fonds kunnen bijzondere activiteiten, in het kader van de leefbaarheid van de wijk Moesel, gehonoreerd worden.

Welke activiteiten komen in aanmerking voor een bijdrage uit dit Samen-doen fonds
Moesel?
Het fonds wil een bijdrage leveren aan activiteiten in de wijk Moesel, die de onderlinge band en de leefbaarheid tussen bewoners in de wijk, buurt, straat bevorderen. Deze activiteiten kunnen door organisaties uit Moesel of verenigingen uit andere wijken, maar werkend voor Moesel, georganiseerd worden. Ook bewoners en bewonersgroepen uit de wijk Moesel kunnen aanvragen indienen. Het fonds zal nooit een totale activiteit financieren, maar levert een bijdrage aan. Bij de aanvraag dient aangegeven te worden op welke wijze in de overige noodzakelijke middelen gezorgd wordt. Jaarlijks zullen ca. drie activiteiten gekozen worden, die een bijdrage uit dit fonds ontvangen.

De beoordeling van de aanvragen gebeurt door een werkgroep bestaande uit een vertegenwoordiging van het voormalige Bestuur Stichting Buurthuis Moesel, de Wijkraad Moesel en Stichting Punt Welzijn.

Aanvraagformulieren kunnen gedownload worden vanaf de website van Punt Welzijn: www.puntwelzijn.nl
Aanvragen dienen vóór 9 mei aanstaande gestuurd te worden naar:
Punt Welzijn
t.a.v. M. Crolla
6000 AC Weert

Of m.crolla@puntwelzijn.nl , tel. 0495 – 697900. Ingezonden aanvragen ontvangen vóór 15 juni 2014 een antwoord.

Geen reacties

No comments yet.

Sorry, the comment form is closed at this time.